Kasteel van Horst

Veelgestelde vragen rond het Herita-lidmaatschap

We willen dat je het maximale uit je lidmaatschap haalt. Om je te helpen, zijn hier enkele van de vragen die ons vaak worden gesteld. Als je vraag niet wordt beantwoord door een van de onderstaande veelgestelde vragen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zullen per e-mail reageren.

Tot wanneer is mijn Herita-lidmaatschap geldig?

Hoe reserveer ik als Herita lid gratis tickets of tickets met voordeel?

Hoe kan ik mijn lidmaatschap verlengen?

Wie kan lid worden van Herita

Welke voordelen biedt het Herita-lidmaatschap in Vlaanderen?

Welke voordelen biedt het Herita-lidmaatschap in het buitenland?

Hoeveel kost een Herita-lidmaatschap?

Wanneer krijg ik mijn Herita-lidkaart?

Kan ik als Herita-lid gratis parkeren aan de monumenten?

Ik ben mijn lidkaart verloren. Kan ik een nieuwe krijgen?

Hoe weet ik of de aankoop van mijn lidmaatschap online succesvol is afgerond?

Kan ik levenslang lid worden van Herita?

Voor welke leeftijden zijn de kinderlidkaarten?

Ik ben lidkaarthouder van een niet-Belgische Trust aangesloten bij INTO. Welke voordelen geniet ik bij Herita? 

Wat zijn mijn inloggegevens als lid? En hoe kan ik online mijn gratis tickets claimen?

Ik heb een vraag over mijn Herita-lidmaatschap. Kan ik iemand spreken?

Ik kocht een lidmaatschap. Waarom heb ik mijn bevestigingsmail niet ontvangen?

Kan ik mijn lidmaatschap annuleren?

Waarom bestaat er geen kansentarief bij het lidmaatschap en/of bij toegangstickets van activiteiten van Herita?

Is de Herita-kaart ook een UitPAS?

Is de kost van een lidmaatschap fiscaal aftrekbaar?